Стратегії розвитку малого бізнесу |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ 1.1. Визначення сутності понять «підприємництво» та «малий бізнес» у різноманітних наукових підходах 1.2. Пріоритетні ознаки малого бізнесу на сучасному етапі РОЗДІЛ 2. СТРАТЕГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ СТРУКТУР МАЛОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОСТІ 2.1. Алгоритм розробки стратегії розвитку підприємницьких структур малого бізнесу 2.2. Показники, що дозволяють досягти загальної стратегічної мети в межах збалансованої системи 2.3. Напрями розвитку малого підприємництва з використанням досвіду розвинених країн ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 36 Курсові роботи з Економічних наук |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |