Обґрунтування конкурентної стратегії організації |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ 1.1. Теоретичні засади понять «конкурентоспроможність» та «стратегія підприємства» 1.2. Конкурентоспроможність підприємства як результат взаємодії його конкурентної стратегії та діяльності 1.3. Проблема конкурентоспроможності організації у різноманітних наукових підходах РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 2.1. Основні принципи, функції, інструментарій формування конкурентної стратегії 2.2. Нормативно-правове, організаційне, ресурсне та інформаційне забезпечення механізму формування конкурентної стратегії підприємства 2.3. Шляхи вдосконалення стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 40 Курсові роботи з Економічних наук |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |