Формування предметно-практичної компетентності у дітей старшого дошкільного віку за методикою М.Монтессорі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНО-ПРАКТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Формування предметно-практичної компетентності у дітей дошкільного віку як психолого-педагогічна проблема 1.2. Особливості формування предметно-практичної компетентності дітей старшого дошкільного віку РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНО-ПРАКТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗА МЕТОДИКОЮ М. МОНТЕССОРІ 2.1. Формування предметно-практичної компетентності через використання методики М. Монтессорі в роботі з дітьми старшого дошкільного віку 2.2. Методичні рекомендації до використання методики М. Монтессорі у формуванні предметно-практичної компетентності у дітей старшого дошкільного віку ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 40 Курсові роботи з Дошкільної педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 2 РОКИ ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |