Теоретичні основи організації і проведення ігор в ГПД |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ІГОР В ГПД 1.1. Наукові підходи до проблеми ігрової діяльності учнів в групі продовженого дня 1.2. Сутність, зміст і значення ігрової діяльності учнів молодшого шкільного віку РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ІГОР В УМОВАХ ГПД 2.1. Підготовка та проведення ігор вихователем групи продовженого дня 2.2. Методичні основи організації та проведення ігор в групах продовженого дня ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 44 Курсові роботи з Організації роботи вихователя групи продовженого дня |
< Попередня | Наступна > |
---|