Сприймання і оцінка ровесників в молодшому шкільному віці |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СПРИЙМАННЯ І ОЦІНКИ РОВЕСНИКІВ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ 1.1. Наукові підходи до проблеми сприйняття та оцінки ровесників в молодшому шкільному віці 1.2. Вікові особливості міжособистісних взаємин молодших школярів Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СПРИЙМАННЯ ТА ОЦІНКИ РОВЕСНИКІВ ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.1. Методи та методики дослідження 2.2. Результати дослідження а їх аналіз Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 46 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|