Особливості соціально-психологічної готовності дітей до шкільного навчання |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ 1.1. Загальна характеристика соціально-психологічної готовності дітей до шкільного навчання 1.2. Різновиди готовності дітей до навчання у школі 1.3. Теорії, які розглядають сутність соціальної готовності дітей до вступу у школу 1.4. Причини соціально-психологічної неготовності (дезадаптації) дітей до шкільного навчання Висновки до 1-го розділу РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ДІАГНОСТИКИ ДІТЕЙ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ 2.1. Завдання та необхідність проведення діагностичних тестувань дітей перед вступом до шкільного навчання 2.2. Орієнтований тест Керна-Йїрасека на визначення функціональної готовності дітей до шкільного навчання 2.3. Методика на мотиваційну готовність дитини до школи (за Т. Д. Марцинковською) 2.4. Методика діагностики психосоціальної зрілості поведінки дитини (за О. П. Таран) 2.5. Методика «Читання казки» на визначення домінуючого ігрового або пізнавального мотиву дитини Висновки до 2-го розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Загальна кількість сторінок - 35 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|