Вплив розвивальних вправ на адаптацію дітей першого класу до школи в умовах війни |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ ПЕРШОГО КЛАСУ ДО ШКОЛИ В УМОВАХ ВІЙНИ 1.1. Вивчення проблеми дослідження у науковій психологічній літературі вітчизняними та зарубіжними психологами 1.2. Психолого-педагогічні чинники адаптації школярів до школи 1.3. Загальнорозвиваючі вправи як засіб впливу на адаптацію першокласників до навчання в школі Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ РОЗВИВАЛЬНИХ ІГОР НА АДАПТАЦІЮ ПЕРШОКЛАСНИКІВ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ 2.1. Характеристика вікових та психологічних особливостей розвитку дітей першого класу 2.2. Обґрунтування методів та методик дослідження Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 58 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|