Тестування як засіб контролю англомовної лексичної компетентності на основі аудіювання на старшому етапі навчання у ЗЗСО |
Зміст ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА ОСНОВІ АУДІЮВАННЯ НА СТАРШОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ 1.1. Сутність та структура іншомовної лексичної компетентності 1.2. Психолінгвістичні особливості формування лексичної компетенції на старшому етапі навчання 1.3. Тестування як засіб контролю рівня сформованості лексичної компетенції учнів ЗЗСО Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ЛЕКСИЧНИХ НАВИЧОК НА ОСНОВІ АУДІЮВАННЯ УЧНІВ СТАРШОГО ЕТАПУ НАВЧАННЯ 2.1. Критерії відбору аудіотекстів для навчання лексичної компетенції на основі аудіювання учнів старшого шкільного віку 2.2. Комплекс тестових завдань на формування лексичних вмінь учнів старшого етапу ЗЗСО на основі аудіювання 2.3. Експериментальна перевірка запропонованої методики Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 100 Дипломні роботи з Методики викладання іноземної мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |