Роль психологічних факторів у вивченні англійської мови учнями старшого шкільного віку |
Зміст ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНЯМИ ЗЗСО НА СТАРШОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ 1.1. Наукові підходи до проблеми психологічних засад навчання англійської мови 1.2. Види труднощів, які виникають в учнів старшого шкільного віку під час вивчення англійської мови 1.3. Психологічні аспекти та ключові складники оптимізації навчання англійської мови старшокласників РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 2.1. Діагностика наявного рівня сформованості пізнавальної активності старшокласників 2.2. Система роботи з активізації пізнавальної активності учнів на уроках іноземної мови 2.3. Діагностика результативності запропонованої методики ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 106 Дипломні роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |