Психологічні бар'єри під час вивчення іноземних мов |
Зміст ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИНИКНЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ БАР'ЄРІВ У СТАРШОКЛАСНИКІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ 1.1. Визначення сутності поняття «психологічний бар'єр» у різноманітних наукових підходах 1.2. Передумови формування психологічних бар'єрів під час вивчення іноземних мов учнями старших класів 1.3. Інтерактивні методи навчання як засіб подолання психологічних бар'єрів у спілкуванні іноземними мовами РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ПОДОЛАННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ БАР'ЄРІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ НА СТАРШОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ 2.1. Стан сформованості навичок спілкування, як операціональний фактор, що зумовлює виникнення психологічних бар'єрів учнів 2.2. Система роботи з формування навичок спілкування учнів 2.3. Результати ефективності запропонованої методики ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 93 Дипломні роботи з Методики викладання іноземної мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |