Формування правильної вимови шиплячих звуків у дітей дошкільного та шкільного віку з порушенням слуху |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ФОНЕТИЧНОГО КОМПОНЕНТУ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ТА ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ СЛУХУ 1.1. Наукові підходи до проблеми закономірностей розвитку звукової сторони мовлення в онтогенезі 1.2. Порушення слуху та його вплив на мовленнєвий розвиток дитини 1.3. Особливості вимови шиплячих звуків у дітей з порушенням слуху Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕМПІРИЧНОГО ВИВЧЕННЯ СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ 2.1. Організація та методика дослідження 2.2. Кількісний та якісний аналіз даних за результатами констатувального етапу експерименту Висновок до розділу 2 РОЗДІЛ 3. ПСИХОКОРЕКЦІЙНИЙ ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ ПРАВИЛЬНОЇ ВИМОВИ ШИПЛЯЧИХ ЗВУКІВ У ДІТЕЙ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ СЛУХУ 3.1. Система роботи з формування правильної вимови шиплячих звуків у дітей 3.2. Аналіз результатів експериментальної роботи Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 62 Дипломні роботи з Дефектології |
< Попередня |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |