Формування лексико-семантичної сторони мовлення у дітей із ЗНМ ІІІ рівня засобами творчої гри |
Зміст ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні засади проблеми формування лексико-семантичної сторони мовлення у дітей з ЗНМ ІІІ рівня засобами творчої гри 1.1. Наукові підходи до вивчення проблеми формування лексико-семантичної сторони мовлення у дітей із ЗНМ 1.2. Характеристика комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня 1.3. Психолого-педагогічні умови формування лексико-семантичної сторони мовлення у дітей з ЗНМ ІІІ рівня засобами творчих ігор РОЗДІЛ 2. Експериментальне дослідження формування лексико-семантичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня засобами творчої гри 2.1. Виявлення стану сформованості лексико-семантичної сторони мовлення у дітей з ЗНМ ІІІ рівня 2.2. Реалізація системи формування лексико-семантичної сторони мовлення у дітей із ЗНМ ІІІ рівня засобами творчих ігор 2.3. Аналіз та інтерпретація результатів експериментальної роботи ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 110 Дипломні роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |