Проєктування індивідуального освітнього маршруту учнів середньої школи з особливими освітніми потребами |
Зміст ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ ВСТУП Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЄКТУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОСВІТНЬОГО МАРШРУТУ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ 1.1. Інклюзивна освіта як одна з умов соціальної адаптації дітей з ООП 1.2. Психологічна характеристика дітей з особливими освітніми потребами за нозологіями 1.3. Індивідуальна програма розвитку як документ реалізації індивідуальної освітньої траєкторії Висновки до розділу 1 Розділ 2. МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 2.1. Опис методів та методичного інструментарію емпіричного дослідження 2.2. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження Висновки до розділу 2 Розділ 3. ЕТАПИ ПРОЄКТУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ДЛЯ УЧНІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ 3.1. Особливості складання ІПР шляхом вивчення потенційних можливостей і потреб учнів 3.2. Розробка індивідуальної програми розвитку для дітей з порушеннями інтелекту 3.3. Особливості реалізації індивідуальної програми розвитку учнів з інтелектуальними порушеннями Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 108 Дипломні роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |