Проєктування і реалізація індивідуальних програм розвитку для дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзивного навчання |
Зміст ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ ВСТУП Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ЯК ІННОВАЦІЙНОЇ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ 1.1. Інклюзивна освіта як одна з умов соціальної адаптації дітей з ООП 1.2. Психологічна характеристика дітей з інтелектуальними порушеннями 1.3. Індивідуальна програма розвитку як документ реалізації індивідуальної освітньої траєкторії Розділ 2. МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 2.1. Опис методів та методичного інструментарію емпіричного дослідження 2.2. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження Розділ 3. ЕТАПИ ПРОЄКТУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ДЛЯ УЧНІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ 3.1. Особливості складання ІПР шляхом вивчення потенційних можливостей і потреб учнів 3.2. Розробка індивідуальної програми розвитку для дітей з порушеннями інтелекту 3.3. Особливості реалізації індивідуальної програми розвитку учнів з інтелектуальними порушеннями ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 80 Дипломні роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |