Подолання тривожності дітей дошкільного віку засобами арт-терапії |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОДОЛАННЯ ТРИВОЖНОСТІ У ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ АРТ-ТЕРАПІЇ 1.1. Проблема тривожності особистості у різноманітних наукових підходах 1.2. Змістовні характеристики та особливості прояву тривожності у дітей дошкільного віку 1.3. Психологічні особливості застосування засобів арт-терапії у психокорекційній роботі з дітьми дошкільного віку Висновок до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТРИВОЖНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.1. Організація та проведення дослідження особливостей прояву тривожності у дошкільному віці 2.2. Результати дослідження та їх аналіз Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЗАСТОСУВАННЯ ЗАСОБІВ АРТ-ТЕРАПІЇ В ПРАКТИЦІ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ТРИВОЖНІСТЮ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 3.1. Програма психологічної корекції тривожності дошкільників засобами арт-терапії 3.2. Методичні рекомендації щодо проведення психокорекційної роботи з дітьми з подолання тривожності засобами арт-терапії Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 109 Дипломні роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |