Комунікативні особливості дітей дошкільного віку з різними видами затримки психічного розвитку |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОМУНІКАТИВНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РІЗНИМИ ВИДАМИ ЗАТРИМКИ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ 1.1. Спілкування як фактор соціалізації дитини 1.2. Феномен психічного недорозвинення і його прояв в процесі соціокультурного розвитку дитини 1.3. Комунікативна діяльність дитини з дорослими як предмет теоретичного аналізу Висновки до розділу І РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ КОМУНІКАТИВНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РІЗНИМИ ВИДАМИ ЗАТРИМКИ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ 2.1. Мета та завдання дослідження 2.2. Характеристика вибірки 2.3. Методи дослідження РОЗДІЛ ІІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ КОМУНІКАТИВНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РІЗНИМИ ВИДАМИ ЗАТРИМКИ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ 3.1. Визначення домінуючих форм спілкування у дітей із різними видами затримки психічного розвитку (ЗПР) 3.2. Особливості спілкування з дорослим у дітей із ЗПР за ситуативно-діловою формою спілкування 3.3. Особливості спілкування з дорослим у дітей із ЗПР за позаситуативно-пізнавальною формою спілкування 3.4. Особливості спілкування з дорослим у дітей із ЗПР за позаситуативно-особистісною формою спілкування 3.5. Особливості спілкування з дорослим у дітей з легкою розумовою відсталістю за ситуативно-діловою формою спілкування 3.6. Особливості спілкування з дорослим у дітей з легкою розумовою відсталістю за позаситуативно-пізнавальною формою спілкування Висновки до розділу ІІІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 59 Дипломні роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |