Етимологія у мовленнєвій діяльності як засіб розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЕТИМОЛОГІЧНОЇ РОБОТИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 1.1. Визначення сутності поняття «етимологія» 1.2. Наукові підходи до проблеми етимологічної роботи на уроках в початковій школі 1.3. Етимологічна робота як важливий засіб формування інтересу до вивчення української мови в початкових класах РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЕТИМОЛОГІЧНОЇ РОБОТИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 2.1. Методика ознайомлення учнів з етимологією слів на уроках рідної мови 2.2. Особливості використання етимологічних вправ в контексті проблеми розуміння лексичного значення слова 2.3. Шляхи збагачення словника молодших школярів на основі етимологічної роботи ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 45 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|