Використання прийомів критичного мислення на уроках літературного читання |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ 1.1. Наукові підходи до розвитку критичного мислення учнів 1.2. Чинники розвитку критичного мислення школярів 1.3. Методика формування критичного мислення школярів на уроках літературного читання РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ПРИЙОМІВ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ 2.1. Стан сформованості читацьких інтересів учнів як потужного потенціалу розвитку критичного мислення 2.2. Система роботи з розвитку критичного мислення школярів на уроках літературного читання 2.3. Діагностика результативності запропонованої методики ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 37 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|