top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Формування лексико-семантичної сторони мовлення у дітей із ЗНМ ІІІ рівня засобами творчої гри

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ІЗ ЗНМ ЗАСОБАМИ ТВОРЧОЇ ГРИ

1.1. Науковий аналіз проблеми розвитку лексико-семантичної сторони мовлення у дітей із ЗНМ

1.2. Особливості комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня

1.3. Творча гра як засіб формування лексико-семантичної сторони мовлення у дітей із ЗНМ ІІІ рівня

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ІЗ ЗНМ ІІІ РІВНЯ ЗАСОБАМИ ТВОРЧОЇ ГРИ

2.1. Діагностика рівня розвитку лексико-семантичної сторони мовлення у дітей із ЗНМ ІІІ рівня

2.2. Експериментальне впровадження системи роботи з формування лексико-семантичної сторони мовлення у дітей із ЗНМ ІІІ рівня засобами творчої гри

2.3. Аналіз результатів експериментальної роботи

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 38

Курсові роботи з Дефектології

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025