top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Формування лексико-граматичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку із ЗНМ ІІ рівня засобами логоритміки

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ЛЕКСИКО-ГРАМАТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ ЗАСОБАМИ ЛОГОРИТМІКИ

1.1. Науковий аналіз проблеми розвитку лексико-граматичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку

1.2. Особливості лексико-граматичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку із ЗНМ ІІ рівня

1.3. Педагогічні умови розвитку лексико-граматичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку із ЗНМ засобами логоритміки

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИКО-ГРАМАТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ ІІ РІВНЯ ЗАСОБАМИ ЛОГОРИТМІКИ

2.1. Діагностика наявного стану розвитку лексико-граматичної сторони мовлення у дітей із ЗНМ ІІ рівня

2.2. Експериментальне впровадження програми розвитку лексико-граматичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІ рівня засобами логоритміки

2.3. Аналіз результатів дослідження

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 51

Курсові роботи з Дефектології

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025