Розвиток мовлення учнів з вадами слуху в процесі вивчення природничого матеріалу |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ СЛУХОВОГО СПРИЙМАННЯ МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ 1.1. Наукові підходи до проблеми розвитку слухового сприймання мовлення у дітей з порушеною слуховою функцією 1.2. Розвиток слухового сприймання в контексті соціальної реабілітації дітей зі зниженим слухом Висновок до розділу 1 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ УЧНІВ З ВАДАМИ СЛУХУ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧОГО МАТЕРІАЛУ 2.1. Система роботи з розвитку слухового сприймання мовлення дітей зі зниженим слухом на уроках природознавства 2.2. Методичні рекомендації з проблеми формування й удосконалення умінь і навичок слухового сприймання молодших школярів з порушенням слуху Висновок до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 45 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |