Особливості сюжетно-рольової гри у дітей з ТПМ |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ІЗ ТПМ 1.1. Наукові підходи до проблеми ігрової діяльності дітей із порушеннями мовлення 1.2. Специфіка ігрової діяльності дітей із тяжкими порушеннями мовлення Висновок до розділу 1 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ІЗ ТПМ ЗАСОБАМИ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВИХ ІГОР 2.1. Методика дослідження на вивчення стану сформованості ігрової діяльності дітей із ТПМ 2.2. Методичні рекомендації щодо організації та проведення сюжетно-рольових ігор у роботі з дітьми із ТПМ Висновок до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 50 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|