Наочні методи навчання у корекційно-розвитковій роботі навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ 1.1. Психологічна характеристика дітей з інтелектуальними порушеннями 1.2. Корекційна спрямованість освітнього процесу в спеціальній школі 1.3. Значення наочних методів навчання у корекційній роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВІЙ РОБОТІ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУ 2.1. Обґрунтування змісту та методики констатувального етапу дослідження 2.2. Результати констатувального етапу дослідження 2.3. Методичні рекомендації щодо ефективного використання наочності у корекційній роботі з дітьми з порушенням інтелекту Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Загальна кількість сторінок - 46 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|