Логопедичний супровід сімей у яких є діти з порушеннями мовлення |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ДІТИ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ, ЯК ОБ'ЄКТ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 1.1. Наукові підходи до проблеми мовленнєвої патології розвитку дітей 1.2. Основні форми та види мовленнєвих порушень у дітей Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ЛОГОПЕДИЧНОГО СУПРОВОДУ СІМЕЙ У ЯКИХ Є ДІТИ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ 2.1. Роль батьків у формуванні мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку 2.2. Форми співпраці вчителя-логопеда з батьками дітей з мовленнєвими порушеннями Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 44 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|