Зміст та організаційні аспекти корекційно-педагогічної роботи з дітьми з інтелектуальним порушенням |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОРЕКЦІЙНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ З ПОРУШЕННЯМ ІНТЕЛЕКТУ 1.1. Психологічна характеристика розумово відсталих школярів 1.2. Мета, зміст та основні напрямки корекційно-педагогічної діяльності РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ КОРЕКЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ 2.1. Методика корекційно-розвивальної роботи з учнями молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту 2.2. Методичні рекомендації з організації корекційно-педагогічної роботи з дітьми як складової інклюзивного навчання ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Загальна кількість сторінок - 39 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|