top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Дидактичні ігри з розвитку фонетико-фонематичної сторони мовлення осіб з інтелектуальними труднощами

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ОСІБ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ТРУДНОЩАМИ

1.1. Інтелектуальні труднощі як наукова проблема

1.2. Особливості розвитку мовлення осіб з інтелектуальними труднощами

1.3. Стан фонетико-фонематичної сторони мовлення осіб інтелектуальними труднощами

РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ДЛЯ РОЗВИТКУ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ТРУДНОЩАМИ

2.1. Дидактична гра у логопедичній практиці

2.2. Особливості використання дидактичних ігор у роботі з особами з інтелектуальними труднощами

2.3. Приклади дидактичних ігор для розвитку фонетико-фонематичної сторони мовлення дітей з інтелектуальними труднощами

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 56

Курсові роботи з Дефектології

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025