Дидактичні ігри з розвитку фонетико-фонематичної сторони мовлення осіб з інтелектуальними труднощами |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ОСІБ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ТРУДНОЩАМИ 1.1. Інтелектуальні труднощі як наукова проблема 1.2. Особливості розвитку мовлення осіб з інтелектуальними труднощами 1.3. Стан фонетико-фонематичної сторони мовлення осіб інтелектуальними труднощами РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ДЛЯ РОЗВИТКУ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ТРУДНОЩАМИ 2.1. Дидактична гра у логопедичній практиці 2.2. Особливості використання дидактичних ігор у роботі з особами з інтелектуальними труднощами 2.3. Приклади дидактичних ігор для розвитку фонетико-фонематичної сторони мовлення дітей з інтелектуальними труднощами ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 56 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |