Дидактична гра як метод активізації пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках математики (2) |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ МЕТОДОМ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР 1.1. Проблема розвитку пізнавальної активності учнів у різноманітних наукових підходах 1.2. Вікові особливості розвитку пізнавальної активності учнів молодшого шкільного віку 1.3. Дидактичні ігри як метод розвитку пізнавальної активності школярів на уроках математики РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ МЕТОДОМ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР 2.1. Діагностика наявного стану сформованості пізнавальної активності молодших школярів 2.2. Система роботи з розвитку пізнавальної активності учнів на уроках математики методом дидактичних ігор ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 45 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |