Використання проєктних технологій у процесі навчання математики учнів основної школи |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ 1.1. Проєктні технології, їх сутність 1.2. Вікові та психологічні особливості учнів основної школи 1.3. Підходи до впровадження проєктних технологій в освітній процес 1.4. Перспективи використання проєктних технологій у процесі навчання математики РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ 2.1. Метод проєктів як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики 2.2. Впровадження проєктних технологій у процесі організації контролю навчальних досягнень 2.3. Методичні рекомендації з ефективного використання проєктних технологій у процесі вивчення математики учнів основної школи ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 55 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |