Вплив музики і художнього слова на сприймання творів образотворчого мистецтва |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ЗАНЯТТЯХ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА 1.1. Наукові підходи до проблеми художньо-естетичного виховання дошкільників 1.2. Особливості впливу музики і художнього слова на сприймання творів образотворчого мистецтва дітьми дошкільного віку Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ЗАНЯТТЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА 2.1. Стан художньо-естетичного розвитку дітей старшого дошкільного віку 2.2. Система роботи з художньо-естетичного виховання дітей засобами поєднання на заняттях музики і художнього слова 2.3. Діагностика результативності запропонованої методики Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 45 Курсові роботи з Методики викладання образотворчого мистецтва |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |