Правова охорона об‘єктів інтелектуальної власності у game-індустрії |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗАХИСТУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ У СФЕРІ GAME-ІНДУСТРІЇ 1.1. Сутність правової охорони інтелектуальної власності у різноманітних наукових підходах 1.2. Наукові підходи до розмежування поняття «захист» та «охорона» Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ОХОРОНА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ У СФЕРІ GAME-ІНДУСТРІЇ 2.1. Відеогра як об'єкт інтелектуальної власності 2.2. Способи і засоби правової охорони комп'ютерних ігор Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Загальна кількість сторінок - 36 Курсові роботи з Правознавства |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |