top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Курсові arrow Правознавство arrow Правова охорона об‘єктів інтелектуальної власності у game-індустрії
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Правова охорона об‘єктів інтелектуальної власності у game-індустрії

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗАХИСТУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ У СФЕРІ GAME-ІНДУСТРІЇ

1.1. Сутність правової охорони інтелектуальної власності у різноманітних наукових підходах

1.2. Наукові підходи до розмежування поняття «захист» та «охорона»

Висновки до розділу 1

РОЗДІЛ 2. ОХОРОНА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ У СФЕРІ GAME-ІНДУСТРІЇ

2.1. Відеогра як об'єкт інтелектуальної власності

2.2. Способи і засоби правової охорони комп'ютерних ігор

Висновки до розділу 2

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Загальна кількість сторінок - 36

Курсові роботи з Правознавства

 
< Попередня   Наступна >
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час!

ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК

ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ

>>> ВІДГУКИ <<<

Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар)

bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2024