Роль і значення інтернету в туристичному бізнесі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ПОНЯТТЯ І СУТНІСТЬ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ В ТУРИЗМІ 1.1. Загальна характеристика Інтернет-технологій 1.2. Інформація - сполучна ланка туристичної діяльності РОЗДІЛ ІІ. ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЇ В ТУРИЗМІ 2.1. Можливості використання Інтернету в туристичному бізнесі 2.2. Перспективи розвитку туристичних інтернет-проєктів РОЗДІЛ ІІІ. ТУРИСТСЬКИЙ БІЗНЕС В ІНТЕРНЕТІ ТА ІНТЕРНЕТ-ЗАБЕСПЕЧЕННЯ ТУРИСТСЬКОГО БІЗНЕСУ 3.1. Інтернет і маркетингова діяльність сучасних туристичних підприємств 3.2. Туристська інтернет-реклама 3.3. Аналітичні дослідження та ефективність інтернет-проєктів туристського бізнесу РОЗДІЛ IV. ІНТЕРНЕТ ТЕХНОЛОГІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОГО ТУРИСТИЧНОГО АГЕНТСТВА 4.1. Використання інтернет технологій в туристичному бізнесі 4.2. Вплив інтернет ресурсів на надання послуг туристичними підприємствами 4.3. Роль інтернет технологій у туристичній галузі 4.4. Використання мережі інтернет у сучасному туризмі: стан і шляхи оптимізації ВИСНОВОК СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Загальна кількість сторінок - 48 Курсові роботи з Економічних наук |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |