Маркетингові цілі та цілі ціноутворення |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЦІНОУТВОРЕННЯ В РИНКОВІЙ ЕКОНОМІЦІ 1.1. Загальна характеристика поняття ціноутворення 1.2. Фактори впливу на становлення та формування цінової політики Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ 2.1. Методичні підходи до ціноутворення в системі маркетингу 2.2. Роль маркетингової цінової політики на підприємствах в умовах кризи Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ПРОБЛЕМ СУЧАСНОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ ТА ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЙОГО ЕФЕКТИВНОСТІ 3.1. Сучасний стан ціноутворення в Україні 3.2. Шляхи вдосконалення ціноутворення Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Загальна кількість сторінок - 33 Курсові роботи з Економічних наук |
< Попередня | Наступна > |
---|