top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Курсові arrow Економічні науки arrow Маркетингові цілі та цілі ціноутворення
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Маркетингові цілі та цілі ціноутворення

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЦІНОУТВОРЕННЯ В РИНКОВІЙ ЕКОНОМІЦІ

1.1. Загальна характеристика поняття ціноутворення

1.2. Фактори впливу на становлення та формування цінової політики

Висновки до розділу 1

РОЗДІЛ 2. МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ

2.1. Методичні підходи до ціноутворення в системі маркетингу

2.2. Роль маркетингової цінової політики на підприємствах в умовах кризи

Висновки до розділу 2

РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ПРОБЛЕМ СУЧАСНОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ ТА ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЙОГО ЕФЕКТИВНОСТІ

3.1. Сучасний стан ціноутворення в Україні

3.2. Шляхи вдосконалення ціноутворення

Висновки до розділу 3

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Загальна кількість сторінок - 33

Курсові роботи з Економічних наук

 
< Попередня   Наступна >
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час!

ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК

ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ

>>> ВІДГУКИ <<<

Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар)

bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2024