top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Психолого-педагогічні умови подолання тривожності у дітей старшого дошкільного віку

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПОДОЛАННЯ ТРИВОЖНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

1.1. Проблема тривожності особистості у різноманітних наукових підходах

1.2. Змістовні характеристики та особливості прояву тривожності у дітей дошкільного віку

1.3. Психолого-педагогічні умови подолання тривожності у дітей старшого дошкільного віку

Висновки до розділу 1

РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ І СИСТЕМА РОБОТИ З ПОДОЛАННЯ ТРИВОЖНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

2.1. Методики дослідження наявного рівня тривожності у дітей старшого дошкільного віку

2.2. Система роботи з реалізації психолого-педагогічних умов подолання тривожності у старших дошкільників

2.3. Практичні рекомендації для практичних психологів щодо проведення психокорекційної роботи з дітьми старшого дошкільного віку з подолання тривожності

Висновки до розділу 2

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 57

Курсові роботи з Психології

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025