Психолого-педагогічні умови подолання тривожності у дітей старшого дошкільного віку |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПОДОЛАННЯ ТРИВОЖНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Проблема тривожності особистості у різноманітних наукових підходах 1.2. Змістовні характеристики та особливості прояву тривожності у дітей дошкільного віку 1.3. Психолого-педагогічні умови подолання тривожності у дітей старшого дошкільного віку Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ І СИСТЕМА РОБОТИ З ПОДОЛАННЯ ТРИВОЖНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.1. Методики дослідження наявного рівня тривожності у дітей старшого дошкільного віку 2.2. Система роботи з реалізації психолого-педагогічних умов подолання тривожності у старших дошкільників 2.3. Практичні рекомендації для практичних психологів щодо проведення психокорекційної роботи з дітьми старшого дошкільного віку з подолання тривожності Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 57 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |