Формування навичок заощадження й витрати у дітей середнього дошкільного віку засобом сюжетно-рольової гри |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВОЇ ГРАМОТНОСТІ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБОМ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВОЇ ГРИ 1.1. Дослідження проблеми формування основ фінансової грамотності у дітей середнього дошкільного віку в науковій літературі 1.2. Сюжетно-рольові ігри як засіб формування основ фінансової грамотності у дітей середнього дошкільного віку Висновки до першого розділу РОЗДІЛ II. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВОЇ ГРАМОТНОСТІ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБОМ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВОЇ ГРИ 2.1. Діагностика критеріїв, рівнів та показників сформованості основ фінансової грамотності у дітей середнього дошкільного віку 2.2. Впровадження експериментальної методики формування фінансової грамотності у дітей середнього дошкільного віку засобом сюжетно-рольової гри 2.3. Методичні рекомендації для педагогів закладу дошкільної освіти з формування початкових економічних уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами ігор-стратегій Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 52 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |