Формування інтонаційної виразності мови старших дошкільників при вивченні віршів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЗВУКОВОЇ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Проблема формування звукової культури мови дошкільників у різноманітних наукових підходах 1.2. Вікові особливості розвитку звуковимови дітей дошкільного віку Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ВИРАЗНОСТІ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ПРИ ВИВЧЕННІ ВІРШІВ 2.1. Психолого-педагогічні умови розвитку емоційно-виразного мовлення у дітей дошкільного віку 2.2. Методика роботи з поетичними творами в дитячому садку, як ефективна умова розвитку виразності мовлення 2.3. Діагностика наявного рівня розвитку звукової культури мовлення дітей старшої групи Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 46 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |