Освітньо-виховна роль ознайомлення з природним довкіллям в дошкільному закладі відповідно до БКДО |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗНАНЬ ПРО ПРИРОДУ 1.1. Наукові підходи до проблеми ознайомлення дошкільників з природним довкіллям 1.2. Методи ознайомлення дітей з природним довкіллям відповідно до БКДО Висновок до розділу 1 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПРИРОДНИМ ДОВКІЛЛЯМ ВІДПОВІДНО БКДО 2.1. Особливості розвитку у дошкільників здатності до спостереження та екологічного мислення під час піших переходів 2.2. Система роботи з ознайомлення дітей з природою 2.3. Види, зміст екскурсій у природу та їх структура Висновок до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 54 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |