Методика проведення фенологічних спостережень та їх роль у формуванні природничої компетентності молодших школярів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. СПОСТЕРЕЖЕННЯ – ВЕДУЧИЙ МЕТОД ПІЗНАННЯ НАВКОЛИШНЬОГО СВІТУ 1.1. Вчені методисти про значення фенологічних спостережень 1.2. Роль методу спостережень у навчально-виховному процесі інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 1.3. Види спостережень, їх характеристика РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ФЕНОЛОГІЧНИХ СПОСТЕРЕЖЕНЬ ЯК МЕТОДУ ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧОЇ ТА ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 2.1. Методи і методичні прийоми організації фенологічних спостережень на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 2.2. Фіксація результатів спостережень: ведення календаря природи, щоденника спостережень 2.3. Методика проведення підсумку спостережень за змінами у природі і праці людей ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 52 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |