Іграшка як засіб виховання гуманних почуттів у дітей дошкільного віку |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИХОВАННЯ ГУМАННИХ ПОЧУТТІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІГРАШКИ 1.1. Наукові підходи до проблеми виховання гуманних почуттів у дошкільників 1.2. Психолого-педагогічні умови розвитку гуманних почуттів у дітей дошкільного віку 1.3. Значення іграшки у розвитку гуманних почуттів у дошкільників Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ГУМАННИХ ПОЧУТТІВ У ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБОМ ІГРАШОК 2.1. Наявний рівень розвитку гуманних почуттів у дошкільників 2.2. Система роботи з виховання гуманних почуттів у дітей засобом іграшки 2.3. Діагностика результативності запропонованої методики Висновки до розділу 2 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 58 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |