Вплив педагогічної майстерності на соціально-емоційний розвиток дитини середнього дошкільного віку |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Наукові підходи до проблеми соціально-емоційного розвитку дошкільників 1.2. Вікові особливості розвитку емоційної сфери дитини дошкільного віку Висновок до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ НА СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.1. Діагностика емоційного стану дітей середнього дошкільного віку 2.2. Методи і прийоми розвитку емоційної сфери дітей в умовах ЗДО 2.3. Рекомендації для вихователів і батьків щодо розвитку емоційної сфери дітей середнього дошкільного віку Висновок до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 42 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |