Усна народна творчість як засіб морального виховання на уроках мови та читання |
Зміст Розділ І. Теоретичні засади морального виховання 1.1. Моральне виховання – важливий складник загальнодержавної культурної політики 1.2. Моральне виховання як один із основних напрямів виховання Розділ ІІ. Усна народна творчість як засіб морального виховання учнів молодшого шкільного віку на уроках мови та читання 2.1. Загальна характеристика моральної сфери молодшого школяра 2.2. Особливості жанрів усної народної творчості 2.3. Методичний аспект вивчення усної народної творчості, як засобу морального виховання учнів молодшого шкільного віку, на прикладі казок, представлених у програмах та підручниках із читання в початковій школі 2.3.1. Значення казки у становленні дитячої особистості 2.3.2. Аналіз текстів, представлених у програмах та підручниках із читання в початковій школі 2.3.3. Методика роботи над казкою на уроках читання в початковій школі 2.4. Використання текстів українських народних пісень на уроках мови Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 48 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|