Формування мотивації учнів початкової школи до вивчення іноземної мови засобами ігрових технологій |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 1.1. Проблема мотивації учнів до вивчення іноземної мови у різноманітних наукових підходах 1.2. Психолого-педагогічні умови формування мотивації учнів молодшого шкільного віку до вивчення іноземної мови 1.3. Ігрові технології як засіб формування позитивної мотивації учнів до вивчення іноземної мови Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ 2.1. Діагностика наявного стану сформованості мотивації молодших школярів до вивчення іноземної мови 2.2. Система роботи з підвищення мотивації учнів в процесі вивчення іноземної мови засобами ігрових технологій 2.3. Діагностика результативності запропонованої методики Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 79 Дипломні роботи з Методики викладання іноземної мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |