Способи формування творчого мислення у дітей з особливими освітніми потребами |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ 1.1. Проблема формування творчого мислення у різноманітних наукових підходах 1.2. Творчий розвиток дітей з особливими освітніми потребами як один із шляхів їх соціалізації 1.3. Педагогічні умови формування творчого мислення у дітей з особливими освітніми потребами Висновки до 1 розділу РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ 2.1. Принципи побудови та опис експериментальної методики констатувального етапу дослідження 2.2. Критерії оцінювання та рівні сформованості творчого мислення 2.3. Аналіз результатів констатувального етапу дослідження Висновки до 2 розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 95 Дипломні роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |