Особливості комунікативних компонентів дітей з ГРДУ |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПОНЕНТІВ У ДІТЕЙ З ГІПЕРАКТИВНИМ РОЗЛАДОМ ТА ДЕФІЦИТОМ УВАГИ 1.1. Проблема вивчення мовленнєвої патології у різноманітних наукових підходах 1.2. Психологічна характеристика гіперактивних дітей 1.3. Особливості розвитку мовлення дошкільників з ГРДУ Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕМПІРИЧНОГО ВИВЧЕННЯ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПОНЕНТІВ ДІТЕЙ З ГРДУ 2.1. Організація та методики дослідження 2.2. Кількісний та якісний аналіз даних за результатами констатувального етапу експерименту Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. ПСИХОКОРЕКЦІЙНИЙ ВПЛИВ НА РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНИХ КОМПОНЕНТІВ ДОШКІЛЬНИКІВ З ГРДУ 3.1. Система роботи з розвитку мовлення у дітей з ГРДУ 3.2. Аналіз результатів експериментальної роботи Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 117 Дипломні роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |