Феномен гіперактивності у дітей молодшого шкільного віку ознаки та причини (2) |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ГІПЕРАКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ 1.1. Гіперактивність як психолого-педагогічна та медико-соціальна проблема 1.2. Фактори виникнення та механізми прояву гіперактивності у дітей 1.3. Типи, форми гіперактивності та діагностичні критерії їх виявлення у дітей молодшого шкільного віку 1.4. Психолого-педагогічний супровід молодших школярів із синдромом гіперактивності Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГІЧНА ДІАГНОСТИКА СИНДРОМУ ГІПЕРАКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.1. Методичні шляхи емпіричного вивчення синдрому гіперактивності у молодших школярів 2.2. Кількісний та якісний аналіз даних за результатами констатувального експерименту Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ГІПЕРАКТИВНИМИ ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 3.1. Модель формування позитивної "Я-концепції" у дітей молодшого шкільного віку 3.2. Аналіз результатів експериментальної роботи Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 116 Дипломні роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |