Проблемні ситуації у вивченні лексичного матеріалу на старшому етапі вивчення англійської мови у ЗЗСО |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ ЛЕКСИЧНОГО МАТЕРІАЛУ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 1.1. Аналіз методичної літератури з проблеми збагачення активного словника учнів старших класів на уроках англійської мови 1.2. Психолінгвістичні та вікові особливості навчання лексики учнів старшої школи Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ У ВИВЧЕННІ ЛЕКСИЧНОГО МАТЕРІАЛУ НА СТАРШОМУ ЕТАПІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 2.1. Створення проблемної ситуації на уроках як ефективна умова розвитку пізнавальної активності учнів 2.2. Методика створення проблемних ситуацій в процесі вивчення лексичного матеріалу на старшому етапі навчання Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 47 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |