top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Курсові arrow Основи теорії перекладу arrow Морфологічні неологізми в сфері ЗМІ та реклами та особливості їх перекладу українською мовою
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Морфологічні неологізми в сфері ЗМІ та реклами та особливості їх перекладу українською мовою

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ЛЕКСИЧНІ ІННОВАЦІЇ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ

1.1. Неологізми та їх роль в сучасній англійській лексикології

1.2. Англійські неологізми: нове у використанні способів утворення

1.3. Процес адаптації новітніх англійських запозичень у сучасному українському мовленні

РОЗДІЛ 2. МОРФОЛОГІЧНІ НЕОЛОГІЗМИ В СФЕРІ ЗМІ ТА РЕКЛАМИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ПЕРЕКЛАДУ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ

2.1. Теоретичні засади лексичних нововведень та особливості їх входження у мову ЗМІ

2.2. Особливості використання неологізмів англомовного походження в засобах масової інформації

2.3. Неологізація англомовного передвиборчого дискурсу та її відображення в лексичному наповненні матеріалів преси

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Загальна кількість сторінок - 34

Курсові роботи з Основ теорії перекладу

 
< Попередня   Наступна >
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час!

ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК

ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ

>>> ВІДГУКИ <<<

Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар)

bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2024