Морфологічні неологізми в сфері ЗМІ та реклами та особливості їх перекладу українською мовою |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ЛЕКСИЧНІ ІННОВАЦІЇ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ 1.1. Неологізми та їх роль в сучасній англійській лексикології 1.2. Англійські неологізми: нове у використанні способів утворення 1.3. Процес адаптації новітніх англійських запозичень у сучасному українському мовленні РОЗДІЛ 2. МОРФОЛОГІЧНІ НЕОЛОГІЗМИ В СФЕРІ ЗМІ ТА РЕКЛАМИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ПЕРЕКЛАДУ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ 2.1. Теоретичні засади лексичних нововведень та особливості їх входження у мову ЗМІ 2.2. Особливості використання неологізмів англомовного походження в засобах масової інформації 2.3. Неологізація англомовного передвиборчого дискурсу та її відображення в лексичному наповненні матеріалів преси ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Загальна кількість сторінок - 34 Курсові роботи з Основ теорії перекладу |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |