Методичне забезпечення процесу вивчення нумерації першого десятка в ЗДО |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КІЛЬКІСНИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Проблема формування елементарних математичних уявлень дітей у різноманітних наукових підходах 1.2. Завдання та значення формування уявлень про число та лічбу у дошкільників РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИВЧЕННЯ НУМЕРАЦІЇ ПЕРШОГО ДЕСЯТКА В ЗДО 2.1. Стан досліджуваної проблеми у практиці сучасних закладів дошкільної освіти 2.2. Система роботи з вивчення нумерації першого десятка 2.3. Аналіз результатів експериментальної роботи ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 45 Курсові роботи з ФЕМУ |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |